En vettig genomgång

Genomgången hos sjukgymnasten var väldigt bra, kände igen mig i nästan allt. Jag fick se ungefär samma bildspel när jag började på smärtrehab för två år sen, men jag tog åt mig mycket mer nu är vad jag gjorde då. Måste iallafall lära mig att inse när det räcker för mig. Man kan inte kämpa på tills man svimmar av smärta och utmattning. Det funkar inte i längden. Hur opassande i tid den här rehaben än är så är det något som jag måste göra NU. Om jag inte gör det finns risken (ganska stor också) att jag aldrig kommer att bli frisk. Eller iallafall friskare. Så jag får helt enkelt finna tiden och rensa ännu mer i mitt privata liv. Kan inte ta bort med från skolan så jag får helt enkelt ta bort det roliga istället.

Jag måste klara dom här sista 4 månaderna. Är säker på att jag kommer att må så mycket bättre när skolan är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0