Fredag!

Har bara haft två lektioner idag, och så kommer det att se ut varje fredag fram till sommaren. Hur underbart är inte det! Får både sovmorgon och slutar tidigt så man kan inte begära så mycket mer.

Sen jag kom hem har jag pysslat på lite, plockat undan och tagit en lång varm dusch! Det är ju så jäkla kallt ute idag, vi fick till och med gå in på närmsta ställe och värma oss när vi gick hem från skolan för att ansiktet höll på trilla av. Huvva. Nu är jag varm iallafall och tänkte lägga mig på soffan och kanske slumra till några minuter, har en huvudvärk som envisas med att inte släppa och den måste bort. Ska nämligen jobba ikväll och då måste jag vara pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0