Godmorgon!

Godmorgon! Eller, jag klev upp kl 9 men har inte orkat uppdatera. Har haft en väldigt effektiv morgon faktiskt, tvättat, vikt tvätt, plockat ur diskmaskinen, haft besök av min syster och lite sånt.

Nyss ringde dom från advokatbolaget som håller i konkursen av mitt gamla jobb. Kommer att få betalt för dom timmar som jag har jobbat efter 20:nde oktober. Alltså kommer jag inte få ett öre för mördardagen på arcus. Men det är iallafall nånting, kommer få betalt för hälften av timmarna jag jobbat, bättre än ingenting. Och dom kommer in på mitt konto under nästa vecka så den här månaden blir det alltså dubbel lön. Inte illa!

Jag börjar inte skolan förens kl 14 idag, har kvällsservering i restaurangen så innan det hinner jag göra bort lite plugg också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att du får en del av pengarna iallafall :) Ska vi ta och ses med hundarna någon dag? =)

2010-02-18 @ 15:58:43
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0