Kvällspyssel

Idag skulle jag egentligen ha jobbat på kvällen, men en halv timme innan jag skulle börja så ringde chefen och sa att jag kunde vara ledig. Det kändes både bra och dåligt. Vill ju ha pengarna, men samtidigt så måste jag ta hand om mig själv ordentligt om jag nånsin ska bli frisk. Så min kväll kommer att gå i lugnets tecken istället. Tobbe har varit och köpt en hylla till badrummet så jag tänkte pyssla på där inne och sen göra iordning ett fot bad åt mina stackars fötter.

Dags att sätta igång om jag ska komma i säng nångång. Trots sovmorgon imorn så ska jag ligga i sängen senast 23.00 har jag bestämt!

En sån hylla ska få pryda vårat badrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0