Måndag

Igår hade jag fullt upp så det fanns inte riktigt tid för uppdatering.
Började iallafall gårdagen med att åka till Boden och tatuera mig, plågades i 2,5 timme innan det var färdigt. Då körde vi raka spåret till Sunderbyn och fick lite tårta, sen rullade vi vidare till Antnäs där vi blev bjudna på hemmagjord pizza! Efter maten for vi hemmåt, plockade upp Yve på vägen så hon följde med hem hit och hinkade thé med mig. När hon for hem blev det söndagsmys i soffan framför "det regnar köttbullar" tror jag att filmen hette. Helt okej ändå!

Idag har jag varit i skolan till ca 12.30. Sket i sista lektionen för jag orkade inte sitta och vänta i 1,5 timme. Gjorde bort ett svenska prov och ett slutprov i barteknik, klarade förhoppningsvis båda två även fast jag inte pluggat speciellt mycket till dom!

Sen jag kom hem har jag hunnit med lite vardagssysslor, typ plocka ur diskmaskinen, starta en ny, plockat här och där och lite sånt! Ska fortsätta med det nu innan jag blir för lat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0