Skola, jobb, utgång

Då var det fredag igen, men det betyder inte att det blir någon ledighet för de. Först har jag skola till ca 15 om inte prövningen går fortare än så. När jag slutar måste jag skynda mig hem, hoppa i duschen och slänga i mig lite mat och sen blir det jobb på Allstar mellan 17-23. När jag slutar så ska jag hänga med Martina och gänget ut på krogen en sväng, för hon och Marri har nämligen slagit sina kloka huvuden ihop och ska ha födelsedagsfest samtidigt! Men det måste bli en tidig kväll eftersom jag jobbar hela lördagen också!

Nu måste jag bara hålla tummarna att min förkylning inte blir värre än vad den redan är för jag måste orka med den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0