Slänger in handduken

Jag är helt färdig efter denna dag. Har varit i farten hela tiden och det gillar inte kroppen så mycket. Vi blev iallafall bjudna på palt på Östermalm, gode gott var det och jag är proppmätt fortfarande. Efter kaffedricande så promenerade vi hem igen och jag åkte vidare till Frida. Hon färgade min utväxt och så fick jag snosa på världens sötaste Milo! Tänk att han har blivit så stor. På vägen hem var jag så frusen så jag svängde in på Sun tan och solade en stund, känner mig lite fräshare iallafall.

Nu blir det sängen. Imorgon väntar en dag i köket, genomgång hos sjukgymnasten och sen hem och försöka vila upp mig inför resten av veckan som jag vet kommer att bli tung!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jätte fin blogg! är allt bra med dig?

2010-02-03 @ 11:06:52
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0