Slappar dag

Idag har varit en riktig slappar dag. Jag har inte ens städat förutom att vika lite kläder. Därimot så har jag varit i Sunderbyn och hälsat på Luluu. Vi gick ut med hundarna på isen och sen for jag hemmåt igen. Då mötte jag upp min kära syster, som förövrigt fyller år idag. GRATTIS, och käkade lunch. Blev på Asian Kitchen och jag måste säga att det inte var bra. Jag åt något friterad som knappt gick att skära i, och martina beställde in en pizza med oxfilé på och inte vet jag men oxfilé ska ju inte vara vit och blekrosa. Huvva vad äckligt det var. Så det var nog sista gången man gick dit och käkade. Usch!

Sen på kvällskvisten har jag bara legat parkerad i soffan med en thé kopp, lite plugg har jag också hunnit med men långt ifrån allt jag borde ha gjort. Men det kommer fler dagar. Är ju faktiskt ledig hela nästa vecka!


,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0