Utbildningsmässa!

Imorse for jag och några tjejer från klassen iväg till Piteå för att gå på utbildningsmässa. Inte speciellt givande om jag får säga det själv. Men jag kom iallafall hem med en påse full med en massa onödigt skräp! Efter mässan hann vi med en sväng på Max och sen Dollar store. Köpte en mössa och volymspray, får hoppas att det funkar, och om det inte gör det så är det ju inte hela världen, var ju näst intill gratis!

Just nu är jag hundvakt åt svärföräldrarnas hund. Hon och Hemi hatar varandra, eller okej hon hatar Hemi. Så dom får turas om att sitta i buren, det blir lugnast så. Och om en stund ska jag brassa iväg till sjukhuset för behandling, var sjuk förra veckan så jag fick avboka så det är välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0