Våffelfrukost!

Igår jobbade jag ju som sagt natt på Allstar, stog för första gången i garderoben där. Kan säga att jag trivs bättre i servisen men det är bra med lite omväxling ibland. Idag mår dock inte min arm speciellt bra eftersom att folks vinterjackor väger ungefär två ton men det är smällar man får ta.

Ställde iallafall klockan på 12 imorse och då var det bara att hoppa i duschen och styra kosan mot Sunderbyn där vi blev bjudna på våfflor. Så nu är jag sådär jobbigt mätt efter dessa sötsaker så jag tänkte parkera i soffan ett tag medans Tobbe är på jobbet och lagar våra persienner.

Juste, idag är det ju alla hjärtans dag också, en väldigt överskattad dag enligt mig, så inget planerat för våran del, blir nog bara att vara hemma å pyssla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0