Vi blev bortbjudna på middag!

På banken valde vi att låsa vårat lån med ränte tak, och det känns faktiskt bra eftersom att det är onödigt att binda när vi vet att vi inte blir kvar i den här lägenheten så länge till. När jag har en stadig inkomst vankas det nämligen husköp för våran del. Det är fortfarande ett tag bort!

Efter mötet så åkte vi vidare mot Sunderbyn för att hämta hem Hemi, men vi blev kvar ganska länge och bjudna på middag blev vi också! Super gott, hon lagade någon sorts pastagratäng med köttfärs och massa gott! Ligger som en strandad val i soffan just nu!

På vägen hem så hann vi förbi på Dollar store en snabbis och inhandlade lite nödvändigheter, ingenting spännande den här gången. Jag som var på jakt efter någonting att ställa på vårat skåp men jag hittade ingenting som föll mig i smaken, får fortsätta jakten på det!

Nu ska jag kika runt på Styleroom efter inspiration till våran balkong. Den ska nämligen få en make over så fort snön sticker därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0