En bra start på dagen

Man blir så jäkla pigg av att starta dagen med en promenad. Varför gör man inte det oftare? Jag och Hemi gick iallafall och mötte upp Jenny, Emelie, Lisa och Cissi med deras hundar och gick på isen. Vi gick från södra hamn till hälsans hus och sen genom stan tillbaka. Jag tyckte att Hemi skötte sig ganska bra, han drog väldigt mycket och skällde vid något hundmöte men annars var det lugnt. Jag förväntar mig inte att han ska gå fot och inte skälla en enda gång när vi går tillsammans med 4 andra hundar. Bara det är ju ett stressmoment för honom. Men jag är stolt över framstegen han gör och en vacker dag så kommer han att kunna springa lös på isen och inte bry sig om att springa fram och hälsa på hundar och människor!

Bilden är tagen för ungefär ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0