En fartfylld söndag!

Efter att ha skrapat ihop drygt 11 timmar på jobbet igår så somnade jag ganska så gott när jag kom hem. Sov trots det ganska dålig i natt och klev upp strax efter nio.

Vid tolvtiden for jag och kollade på en lägenhet, ingenting som var super intressant så inget köp blir det, men jag blir bara mer och mer sugen på att sälja den vi har när man ser hur marknaden ser ut just nu. Om det blir så så kan man ju bara ta någon tillfällig hyreslägenhet till man hittar drömlägenheten/drömhuset. Helst det sistnämnda!

Efter det har jag hunnit med en sväng i Piteå, en sväng i Antnäs och sen film med grabbarna. Nu tror jag att det är dags för mig att slänga in handduken för dagen. Eller iallafall att förflytta mig till sängen och plugga till diverse prov som kommer inom dom närmaste veckorna. Måste klara alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0