En ganska jobbig dag på vissa sätt..

Har fått gjort väldigt mycket idag, hunnit med skola, målmöte, dollar store, och en massa pyssel hemma. Det ska nämligen komma hit en mäklare och kolla på lägenheten imorgon, ska bli spännande att få en ny värdering.

På mål mötet gick vi igenom vad jag hade för mål med min rehab period. Kom fram till ganska mycket saker och jag kan säga att det kommer att bli en lång och väldigt jobbig resa. Jag måste totalt ändra mitt tänk, vilket inte alls är speciellt enkelt. Nåja har iallafall ordnat så jag för göra den under en längre tid och i mindre tempo, annars hinner jag inte med skola, praktik och jobb.

Nu kom precis Patrik hit så vi ska slänga i gång en till film. En jäkla terapi för mig som inte kan sitta still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0