En solig dag

Vilket fantastiskt väder det är ute alltså!! Hade mer än gärna gett mig ut på isen en sväng idag. Men tyvärr så hinner jag inte det.

Har varit på mitt första besök hos kuratorn. Det var inte totalt svammel en här gången men jag har svårt att förstå hur detta ska kunna hjälpa mig. Nåja, jag måste ju ge det en chans, det har jag lovat både mig själv och min sjukgymnast.

Nu ska jag fortsätta röja lite på balkongen, det är så mycket snö så det inte ens går att öppna dörren så jag ska försöka få undan lite, och sen är det dags för jobb!

Kommentarer
Postat av: tanja

ja men det låter jättebra=)

jo dexter behöver vänja sig lite vid den nya miljön och sådär.

lite stirrig nu när han inte känner till vart han är någonstans hehe.

ja men gör du så hör av dig sen när du har tid

mvh Tanja

2010-03-04 @ 15:57:15
URL: http://frokenspero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0