Fullt upp

Igår hade jag inte riktigt tid att uppdatera. Vi började dagen med att åka ut till Sunderbyn där vi slet med Martina, Pjuk, Per och Dogge på promenad. Hemi och Dogge gick ihop väldigt bra så det var ju skönt. Efter promenaden blev det kalas nummer ett med min släkt, fick massor av bra presenter, som presentkort på IKEA, Rosenday Spa och på Önska. En slant fick jag mig också som jag spenderade direkt på vägen hem. Köpte lite nya blommor faktiskt.

När vi kom hem röjde vi undan lite och sen var det dags för kalas nummer två med Tobbe´s familj. Av dom fick jag klockan som jag önskat mig och en skit cool termometer.
Direkt när dom for hem satte jag mig med varmköks boken och pluggade. Drygt 100 sidor ska jag plugga in till på onsdag. Inte okej att börja så här sent då. Men jag sammanfattade iallafall nästan hälften av det så det ska bli mindre att läsa på.

Efter skolan idag så slänger jag upp lite bilder från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0