Ikea, sjukgymnastik och middag

Idag har jag spenderat flera timmar i Finland och Haparanda och det blev ändå en väldigt billig sväng. Kom hem med en byrå, lite från alko och lite smågrejer. Dom hade utförsäljning på alla mellanbruna malm möbler på Ikea så jag var tvungen att slå till på en byrå. Hade gärna köpt en sängram också, men vi har redan en så jag sket i det. Hade vi haft mer plats i sovrummet hade jag nog köpt varenda möbel i serien.

Direkt efter Haparanda så var det dags för behandling hos sjukgymnasten. Han gjorde en smärt undersökning och det visade sig att jag inte längre har högsta smärtgraden utan jag har gått ner ungefär en ½ grad på skalan. Inte illa måste jag säga.

Efter sjukgymnasten så knallade jag upp till mamma och snikade skjuts med henne, blev bjudna på middag också.

Nu har jag precis kommit hem, har skruvat ihop byrån och kollat Grey's Anatomy, strax dags för lite sömn, ska nämligen till kuratorn imorgon och sen jobb efter det!

Kommentarer
Postat av: tanja

hejsan!

hamnade på din blogg av en slump, googlade lite på promenad på isen och hamnade här hehe.

Vilken fin hund ni har, själv har jag och min pojkvän i måndags faktiskt flyttat till en lägenhet i stan här i luleå.

Kommer från kristianstad skåne från början.

Söker lite promenadkompisar till våran bullterrier Dexter.

Så är ni sugna på att ta en promenad någon dag så hör gärna av dig

mvh Tanja

2010-03-04 @ 14:11:55
URL: http://frokenspero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0