Lite nytt i hemmet

Nu har mäklaren varit här. Ingen av oss var speciellt nöjd med vad han trodde att vi kunde sälja lägenheten för så vi insåg att vi tycker om den för mycket för att det ska vara värt det. Det hade varit en sak om man hade fått några hunda tusen i handen men så blir det nog inte så vi blir kvar ett tag till. Vi trivs så bra här och det är inte planerat någon utökning i familjen än på ett bra tag så vi stannar!

Igår fick vi upp Ikea hyllorna på väggen, köpte två nya tavlor som också åkte upp och idag har jag köpt en ny lampa. Riktigt nöjd är jag.

Vaserna är mer röda i verkligheten

 

Tavlorna var ett riktigt fynd, betalade 80kr för båda!

 

Den här lampan har jag velat ha länge men idag hittade jag den

här i stan och den var mycket billigare än på nätet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0