Min födelsedag

Ja, idag fyller jag ju år, 19 bast denna gång. En totalt meningslös åler men vad ska man göra =) Måste säga att det kändes konstigt att inte vakna av ja må hon leva sången, fick ingen glass på sängen heller. Men det gör inget, för jag ville ändå inte vakna strax efter 6 när jag inte börjar skola förens kl 15.

Jag har ett prov i skolan idag. Min alldeles sista prövning. Tänk att jag tagit igen så mycket som jag faktiskt gjort. Jag är så stolt över mig själv och en sten kommer lätta från mina axlar om jag klarar det här provet.

Efter provet tänkte jag stanna på skolan en stund och göra bort lite skolgrejer, det är ändå ingen idé att gå hem eftersom jag börjar praktiken kl 17. Frågan är bara när jag ska hinna få i mig middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0