Min lediga dag

Jag har sportlov men idag är det min ända lediga dag iallafall. Alla andra dagar är det jobb eller sjukhusbesök som står på schemat. Så idag har jag passat på att städa och tvätta, hunnit med lite plugg också men jag blir bara förvirrad, hoppas att jag klarar det utan att plugga.

Har hunnit med att ringa försäkringsbolaget också och gett mitt kontonummer, så förhoppningsvis har jag mina pengar redan på fredag. Och då blir det att boka utlandsresa. Det lutar åt en vecka i Bulgarien i mitten på maj.

Imorn ska jag och syster kila iväg till Ikea, är grymt sugen på att köpa ett sminkskåp som jag har velat ha hur länge som helst, men det får tyvärr inte plats så jag kommer nog bara hem med lite små saker den här gången.

Nu ska jag fortsätta städa, ska slita fram dammsugaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0