Mitt i veckan

Dagarna bara susar förbi när man har mycket att göra. Efter att ha stått i köket hela dagen i skolan så åkte jag till sjukhuset för fjärde gången den här veckan. Huvva vad det tar kraft från mig, men förhoppningsvis kommer jag må bättre när det är färdigt. Min rehab period har förlängts med ett par veckor också så att jag ska hinna med skolan i första hand.

På eftermiddagen har jag hunnit med en sväng på willys, pantade en hel sopsäck med redbull och power king burkar. Man kanske skulle lägga ner det där nån gång. Passade på att handla lite också och sen har vi bara tagit det lugnt här hemma.

Fick också en trevlig syn när jag loggade in på internetbanken, försäkringspengarna hade kommit så nu är jag drygt tiondels miljonär ;) haha! Kommer att bli ännu mer när armbågen och min andra nackutredning är klar. Tänk vad coolt om jag får så mycket så jag kan köpa min drömbil!

Det är mindre än hälften kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0