Nervledshastighet

Idag fick jag kliva upp med tuppen för att åka till sjukhuset och göra en nervleds undersökning. Till en början gick det bra, kändes bara lite obehagligt när dom skickade ström till fingrarna, men sen stoppade hon strömmen på min onda armbåge och det gjorde så ont så det svartnade för ögonen och det blev svårt att andas. Får hoppas att resultaten visar något som är till min fördel för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det funkar inte att ha en så trasig arm som jag har!

Just nu sitter jag med en toning i håret, utväxten såg gräslig ut så jag tog tag i det nu när jag ändå inte har skola förens om två timmar.

Efter skolan är det dags för ett nytt besök hos kuratorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0