Ny vecka, nya tag!

Igår blev det inte riktigt som en vanlig söndag på jobbet. Vi var inte riktigt beredda när det kom in massa folk och vi bara var två som jobbade. Det lugnade ner sig iallafall efter ett tag men det kändes ändå som att man låg steget efter heela kvällen. Jag hatar verkligen att inte ha stenkoll på allt. Kom därifrån strax efter 23 så jag har skrapat ihop nästan 30 timmar förra veckan.

Idag är det måndag igen, och det betyder skola. Men från och med nu bara två dagar i veckan, resten av dagarna kommer jag att ha praktik. Det ska bli skönt och spännande att prova på ett nytt ställe.

Nu ska jag börja göra mig redo för skola. Går 8.15-15 och på mitt hål ska jag åka till Sunderbyn för behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0