Sjukling

Jag har blivit sjuk, igen. Tycker att jag är det mest hela tiden, men man får tydligen försvagat immunförsvar när man har det här smärtsyndromet. Jag fick ju vara frisk i ett par dagar iallafall.
Bestämde mig imorse för att stanna hemma från skolan, hade ändå bara två lektioner idag. Och nu sitter jag här och nyser ungefär varannan minut, snoret forsar och jag är ganska äcklig. Men jag ska verkligen försöka vila idag så jag orkar med helgens jobb, har nämligen fått 20 timmar nu i helgen och det vill jag inte missa!

Det ända jag ska göra idag är att göra färdigt tvätten och kanske plugga lite. När jag inte gör det så ska jag försöka ligga parkerad i sängen med en enorm thé kopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0