Soooool

Igår på jobbet var det ovanligt lugnt för att vara borta match i hockeyn och allt flöt på bra. Var hemma strax efter 23 och somnade som en sten ganska på en gång.

Idag är det underbart väder igen. Men samma som igår så hinner jag inte gå ut och njuta av det. Min arbetsterapeut ska komma hit nu, eller ja för 10 minuter sen men jag har inte hört av hon. Får hoppas att hon kommer snart så det inte har blivit något missförstånd.

När hon har varit här, om hon nu kommer så är det bara att göra sig redo för jobb, kör 16-23.30 idag. Kommer skrapa ihop ganska bra med timmar den här veckan!

Nej nu måste jag ringa rehab och efterlysa henne, sen ringa försäkringsbolaget. Detta tar nog aldrig slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0